Dreptul de informare asupra modului în care se utilizează datele cu caracter personal, chiar de la momentul colectării acestora
Dreptul de a retrage consimțământul cu privire la prelucrare, atunci când prelucrarea are la bază consimțământul, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate până în momentul respectiv
Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrare automatizată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează pe aceasta în mod similar într-o măsură semnificativă
Aveți dreptul de a rectifica datele deținute în legătură cu Dvs., dacă acestea nu sunt corecte. Dacă datele pe care le deținem trebuie actualizate sau în cazul în care considerați că acestea pot fi incorecte, vă puteți autentifica pentru actualizarea acestora sau puteți contacta echipa noastră de Relații cu Clienții.
Aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, vă rugăm să folosiți formularul de contact de pe site-ul nostru. Ca alternativă, puteți contacta echipa de Relații cu Clienții.
Aveți dreptul de a putea lua datele proprii pe care ni le-ați comunicat în anumite circumstanțe.
În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor cu caracter personal.
Dacă nu mai doriți să primiți mesaje de marketing din partea noastră privind serviciile și produsele noastre și/sau ale partenerilor noștri, puteți opta pentru a renunța la toate comunicările de marketing (e-mail, SMS, telefon sau poștă).
Există diverse metode de a renunța la primirea mesajelor de marketing:
Dacă optați pentru renunțarea la mesajele de marketing, aceasta nu înseamnă că nu veți mai primi mesaje referitoare la servicii. Pe acestea le veți primi în continuare (dacă nu am indicat altfel).
Doriți să dezactivați un cookie sau să înțelegeți mai multe cu privire la natura acestora? Consultați secțiunea Cookie-uri pe site-ul nostru pentru detalii complete în acest sens.
Vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții sau să ne trimiteți un e-mail folosind formularul de asistență de pe site-ul nostru.
Dreptul de a depune plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în mun. București sector 1, B-dul Gheorghe Magheru nr. 28-30, la numerele de telefon: 0318059211 sau 0318059212, la adresa e-mail: anspdcp@dataprotection.ro.
Dacă doriți să ne contactați în legătură cu oricare dintre drepturile Dvs. sau să faceți o plângere în legătură cu modul în care utilizăm datele Dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții sau să ne trimiteți un e-mail folosind formularul de asistență de pe site-ul nostru. Vom face toate eforturile pentru a vă ajuta, dar dacă aveți în continuare nemulțumiri, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal – datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro
În cazul în care considerați că datele pe care le deținem sunt incorecte sau considerați că nu ar trebui să prelucrăm datele, vă rugăm să contactați echipa noastră de Relații cu Clienții pentru o discuție în legătură cu drepturile pe care le aveți. În anumite circumstanțe, veți avea dreptul de a ne cere restricționarea prelucrării.
Compania noastră urmărește să prelucreze și să păstreze datele doar atât timp cât acest lucru este necesar. În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal pe care le deținem. În cazul în care considerați că păstrăm datele mai mult decât este necesar, vă rugăm să ne contactați. Dacă contractul a încetat, este posibil să avem în continuare temeiuri legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal (pentru informații suplimentare în legătură cu perioadele de păstrare, a se vedea secțiunea Durata de păstrare a datelor cu caracter personal).